O mnie

Nazywam się Natalia Kościuk.

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowym – to niecodzienne połączenie pozwoliło mi zdobyć unikatowe doświadczenie przy międzynarodowych projektach m.in w roli sponsorship managera podczas UEFA EURO 2012.

Jako dyrektor sprzedaży portalu internetowego w grupie mediowej AGORA realizowałam projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.

Współpracowałam z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Byłam mentorką w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge oraz trenerką przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno Ekonomicznych. Zostałam wyróżniona tytułem laureatki plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii „Biznes i marketing”.

Stworzyłam i prowadzę z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach m.in. niemieckim, brytyjskim i amerykańskim. Jestem czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach obcych.

Co mnie wyróżnia jako trenera:

Indywidualne programy szkoleniowe:

przygotowuję program warsztatów po rozmowie z klientem, dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Angażujące warsztaty:

prowadzone przeze mnie szkolenia mają formę interaktywnych i kreatywnych zajęć, w których wszyscy Uczestnicy biorą udział.

Identyfikacja z Uczestnikami:

jestem praktykiem sprzedaży i wiem jak wygląda codzienna praca z klientami – dzięki temu doskonale rozumiem wyzwania i problemy z jakimi mierzą się Uczestnicy szkoleń.

Autorskie ćwiczenia:

wszystkie realizowane podczas szkoleń ćwiczenia są oparte o mojej doświadczenie zawodowe, dzięki czemu nie są oderwane od rzeczywistości.

Wiedza praktyczna:

podczas warsztatów wykorzystuję swoje doświadczenia zarówno z minionej pracy zawodowej jak i obecnie prowadzonego biznesu.

Rozwiązania gotowe do wdrożenia:

celem moich warsztatów jest dostarczenie Uczestnikom rozwiązań, które mogą zastosować w swojej pracy już następnego dnia.

Komfortowa atmosfera:

Uczestnicy moich szkoleń podkreślają, że tworzy atmosferę, która sprzyja swobodnej wymianie poglądów, dyskusji, pracy w grupie i dzieleniu się swoimi wnioskami.

Zaangażowanie:

dział sprzedaży i obsługi klienta to serce firmy – zostawima na sali swoje serce, żeby Uczestnicy spędzili ze nią możliwie efektywny, ciekawy i pomocny w ich codziennej pracy czas.

The Way To Sale

Programy moich szkoleń zawierają między innymi tematy: